مشق شب

روزمرگی ها و شب زنده داری هایم

مشق شب

روزمرگی ها و شب زنده داری هایم

مهم این ِ "کلاهمو اونقد سفت گرفتم که باد نتونست اونو ببره "

تصمیم داشتم به اینترنت متصل بشم و سری به  پروفایلم  در سایت های مختلفم بزنم راستش هزینه اتصال از طریق شماره های هوشمند همیشه نگرانم می کنه واز اینکه قبض سنگین مخابرات رو بابت سرعت کند و ملال آوری بپردازم عصبی می شم . تازه پای لب تابم نشسته بودم و آف لاین های روز گذشتمو مرور می کردم که با شنیدن زنگ تلفن به سمتش رفتم با خانم منشی شرکت پارسیان که خرید کارت اینترنتی شرکتشونو بهم پیشنهاد می داد همصحبت شدم خیلی وقت بود که اطمینان نمی کردم و خرید تلفنی کارت اینترنت نداشتم .اما به پیشنهاد این خانم  سفارش یه کارت نامحدود 60 ساعته به قیمت75000 ریالو دادم  .گوشی رو که گذاشم دوباره تماس گرفتند و یوزر و پسوردی رو برام خوندن.

 پرسیدم :می تونم الان استفاده کنم ؟

"بله "

یوزر،  پس  و شماره تلفنی که دریافت کرده بودم پس از چند بار اتصال امتحان کردم  وبا  اشغالی خط مواجه شدم .زنگ زدم به شرکت که شمارش رو گوشیم افتاده بود.اصلاحیه شماره شبکه رو مجددا بهم دادن چندین بار متصل شدم و با پیام نامعتبر بودن یوزر و پسورد مواجه شدم دوباره تماس گرفتم یه شماره دیگه بهم دادن که علت رو جویا بشم . خانمی ذکر کرد که حین فعال کردن یوزر بنده برق قطع شده .نیم ساعت دیگه فعال می شه .نیم ساعت ، یک ساعت ، دوساعت بعد هم تماس گرفتم . منصرف شدم و از هوشمند کانکت شده بودم که آیفون تصویری خبر آمدن پیک شرکت رو داد از پشت آیفون تقاضا کردم به طبقه 4 بیاد و منتظر بمونه تا من یوزرمو تست کنم چون با ارور  روبرو شدم. من باب اطمینان قبل از پرداخت پول تصمیم گرفتم دوباره شماره ی رو که برام پیک آورده بود تست کنم اما چندین بار متوالی غیرمعتبر اعلام شد. به پیک گفتم که نمی تونم وجهی بپردازم .

"زنگ بزنید به شرکت شماره تلفن سوم"

خانم منشی  پس از یک چک کردن صوری فرمودن

"فعال شد "

قبل از قطع مکالمه به خانم منشی گفتم در صورتی که یوزر معتبر نباشه کارت رو پس می فرستم و وجهی هم پرداخت نخواهم کرد. جالب اینجاست که خانم منشی گفتند " پیک اومده لطفا وجهو بدین .فعال خواهیم کرد. و

براش توضیح دادم که یه بار از شرکت امیدان کارتهایی رو برای مدرسه خریداری کردیم که غیرمعتبر بود و وجهشو نتونستیم پس بگیریم . و اینکه من به شرکت اونها حضورا مراجعه نکردم که بدونم تا چه حد می شه بهشون اطمینان داشت .  نمی تونم وجهی بابت سرویسی که ندادن ، بپردازم .خانم منشی فرمودند

"بسیار خوب یه بار دیگه پیک و می فرستیم و فعال می کنیم یورزتونو.

اینکه اون شرکت سرویس دهندگی مناسب نداشته یا کلاهبردار بوده مهم نیست مهم این ِ "کلاهمو اونقد سفت گرفتم که باد نتونست اونو ببره ".

 

شبنم شیروانی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
F@rz@D چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://Farzad8.blogfa.com

سلام خاله
وب خوشگلیه
زیاد بیدار نمون تا بشه نیمه شب بعد پیام بذاری
هروقت بذاری مشق شبت محصول میشه جیگر
شوخی کردم
پیش منم بیا
بابای

دکتر خودم چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

هنوز محکم‌تر بگیر،
نمیدونم چرا هیشکی به حق خودش راضی نیست،
ISPها میخوان از ما بخورن،
TCI میخواد از ISPها بخوره،
دولت میخواد از TCI بخوره،
گیری کردیما!

حبه شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://http://nhki.blogfa.com

سلام...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد